Kaikki hyvin?

400px-Auringonlasku_metsässäEmma eilisestä kertoikin jo. Olin tänään aamulla sattuneesta syystä aika heikossa hapessa. Klo 9 kun avasin toisen silmäni, niin toki koirat kuulivat sen ja pakkohan se oli lähteä ulos. Mietin, että ei tässä montaa tuntia ole vielä edes nukkunut.  Piti tosin pestä ripasarit poskilta, yöllä ei vaan jaksanut.

Lenkiltä tullessa näin metsässä mäen alla kannolla istuvan vanhemman miehen. Kysyin häneltä: ”Huomenta, onko kaikki kunnossa?” Mies katsoi tosi hämmästyneenä minua ja sanoi: ”Joo-o.” Mietin, että onkohan joku dementikko ja eksynyt? Mies jatkoi: ”Vaimo meni viemään roskia ja sitten piti lähteä kävelylle. Se varmaan unohti, kun olen tässä odotellut ja ihmettelee sisällä, missä olen.” Naurahdin ja toivotin hyvää pääsiäistä. Mies toivotti samoin. Siitä oli hyvä jatkaa eteenpäin 🙂

Julkaistu kategoriassa Ei kategoriaa, ihmissuhteet, Sekalaiset, kirjoittanut .

Tietoja Raisa

Nainen, etsii elämä(ä)nsä miestä ja sitten taas päättää että nyt saa etsintä riittää. Voisitsä vaan hypätä jostain puskasta mun eteen? Parisuhteelle on aina aikaa nyt ja tulevaisuudessa- elämän perusasioita se on ja ilman on vaikea olla. En ole pintäliitäjä ja miehessäkään en sitä ominaisuutta arvosta. raisaloppukiri@gmail.com

Jätä kommentti

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.