Kiitollinen sinkku

Joskus yksi asia johtaa toiseen. Minun elämässäni mikään asia ei tosin ole vielä johtanut parisuhteen löytämiseen, mutta se nyt on sivuseikka tässä. Jutun ydin: meiltä pyydettiin vastinetta erääseen artikkeliin MeNaisten taholta jokin aika sitten.

Olin ollut eri mieltä asioista, joita hein kirjoittamaansa Sinkun kiitollisuus -listaan kuului. Kommentoin juttuun ja olin näköjään purkanut tunteitani myös tänne blogiin aiheesta. Olen kyllä yhä samaa mieltä, sinkkuudessa on muutamia hyviäkin puolia. Mutta vuosienkaan jälkeen kaukosäätimen ja vibraattorin herruus ei kuulu minun listalleni.

Mutta nyt siis minun listani on MeNaisten -sivulla. Ihan etusivulla. Samassa ruudukossa Suvi Teräsniskan kanssa ja heti Ville Virtasen alapuolella. Aika komeaa. Mielestäni muuten Ville Virtanen on vanhemmiten kuin se kuuluisa viini, paranee. Huomattavasti karismaattisempi ja seksikkäämpi kuin Aki ja Turo -aikoina. Tai ehkä minusta on tullut kypsempi kun heräsin tähän havaintoon vasta Kylmäverisesti sinun -sarjan uusintakierroksella. Sorjonen menee siis listalleni.

MeNaiset 16102016

Koska vietän tämänkin sunnuntain siivoten ja urheillen ja yksin, aion ainakin yhden päivän kuvitella olevani Suomen Carrie Bradshaw. Tänään olen suosittu, upeasti pukeutuva, hehkeää elämää elävä huippukolumnisti. Mahtavaa! Jätän kyllä neuroottisuuden väliin. Ja odotan, että matkalla salille joku komea, fiksu sinkkumies pyytää minua kahville. Aivan kuten Carriea. Bonjour messieurs! La vie est belle!

5 thoughts on “Kiitollinen sinkku

  1. Heidi

    Sanos muuta! Omakin parisuhde oli vuosia huono ennen eroa, moni ei eroa koskaan. Lisäksi nämä jotka epätoivoisesti kynsin hampain roikkuvat pettävissä ja valehtelevissa miehissä. Kyllä paremmin mielenrauha näin säilyy.

    Vastaa
    1. Emma Kirjoittaja

      Sitä usein vaan toivoo muutosta, jota ei koskaan tule. En tykkää olla yksin, mutta huono parisuhde ei ole minulle vaihtoehto enää koskaan.

      Vastaa
      1. Heidi

        Totta. Tietysti sitä toivoo, pitkäänkin. Parisuhteen kaipuu on kuitenkin kova varsinkin kun samassa valuu toiveet perheestä ym. En myöskään usko että ketään lämmittää kaukosäätimen herruus, eipä se ongelmia koskaan muodostanut vaikka muita ongelmia riitti.

        Vastaa
        1. Emma Kirjoittaja

          Joo, aika moni pariskunta osaa jopa ostaa kaksi televisiota, jos tuo nyt on kynnyskysymys 🙂

          Vastaa
  2. puolinainen78

    Jess!! Sitä mä olen kyllä viimeaikaisten mieskohtaamisten valossa pohtinut, että ihan helvetin moni on siinä paskassa parisuhteessa. Miksi ihmeessä?!!! Miehet juoksee vieraissa ja naiset katsoo läpi sormien, koska ”rakastaa”. Mielummin yksin kuin huonossa parisuhteessa. Näin se vaan on. Ei tarvitse herätä asiaan sitten vanhoilla päivillä että oho, unohdinpas elää.

    Mutta kukin tyylillään 🙂

    Vastaa

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s