Se meni jo :)

Nimittäin joulu! Mulle se ei ole edelleenkään vuoden odotetuin juttu, lapseton sinkku kun olen edelleen.Nyt arki kutsuu ja aurinkokin paistaa taas.

10296612_776901935653274_3258955885513086985_nJoulu oli kaikesta huolimatta mielenkiintoinen. Mulla on meinaan nelikymppisen naisen asenne, joka on varmaan kuin kolmivuotiaalla uhmaiässä ( vaikken toki mitään lapsista tiedäkään): mä teen just mitä haluan.

Niinpä jouluna olin baarissa parilla- koska mä voin 🙂 Lisäksi treffasin varsin mielenkiintoisen miehen. Koska mä voin. Ja luin romaaneja sohvalla, ulkoilin, herkuttelin. Mut sitä toki tekivät kaikki muutkin.
Olisin toki voinut surkutella elämääni yksin kotona tai lapsettomana sinkkuna suvun parissa, mutta miksi ihmeessä kun voi tehdä muutakin?
Oon huomannut, miten mun oma asenne on muuttunut. Olen kasvanut itsevarmaksi naiseksi, joka tekee mitä huvittaa. Mä en jaksa häpeillä enää sitä, että olen se ikisinkku, en ole ollut koskaan naimisissa ja mulla ei ole lapsia. Mä olen se mikä olen-tuomitse rauhassa, jos se elämääsi helpottaa. En säästä eläkettä varten vaan elän tässä ja nyt.
Ensi vuosi? Innolla odotan, lupaukset on jo heitetty kehään. Ja kyllä- tässä työpäivän lomassa on luettu kaikki vuosihoroskoopit 🙂

Loppukiri tälle vuodelle on edessä- enää muutama päivä ja adios 2016!

Julkaistu kategoriassa Ei kategoriaa avainsanoilla , kirjoittanut .

Tietoja Raisa

38-vuotias nainen, etsii elämä(ä)nsä miestä ja sitten taas päättää että nyt saa etsintä riittää. Voisitsä vaan hypätä jostain puskasta mun eteen? Parisuhteelle on aina aikaa nyt ja tulevaisuudessa- elämän perusasioita se on ja ilman on vaikea olla. En ole pintäliitäjä ja miehessäkään en sitä ominaisuutta arvosta. raisaloppukiri@gmail.com

Yksi ajatus artikkelista “Se meni jo :)

  1. Vappu-Tuuli

    Vietin itsekin joulun yksinäni ja oikein nautin siitä, miten sain rauhassa (ilman sukulaishössötystä ja kräniä) syödä hyvin, lukea ja tapittaa leffoja suoratoistona. Koko jouluun valmistautuminen sitä ennen sujui ihanasti, kun kaverit tulivat käymään, kävin risteilyllä ja pimeyden keskellä kaikkialla tuikki jouluvaloja ja ihmiset olivat paljon paremmalla tuulella! Sinkkujoulu rules!

    Mahtavaa uutta vuotta 2017 teille!

    Vastaa

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s