Miestyypit

Luin tällä viikolla artikkelin miehestä, joka oli nettideittaillut yli 200 naista ja lajitteli heidät. Jännää, että kaikissa oli jotain negatiivista, mutta kuitenkin löysi naisen netin kautta.

Tässä mun luokittelua. ( En saanut illalla unta, niin aloin miettiä 🙂

  1. Supermies
    aamulla ensin uimassa, sitten töitä 10h ja sitten taas salille. Viikonloput kavereiden kanssa reissuissa. Uhkuu energiaa ja itsevarmuutta Treffit saadaan sovittua ti-iltaan klo 19:45 ( kaks kertaa jo siirsi) ja voi kestää tunnin kun alkaa treenit. Elämä on aikataulua ja suorittamista, mietin vaan missä olisi se parisuhdeaika? Voi olla myös pelimies-tyyppiä.
  2. Lapsimies
    Mulla on lapset joka toinen viikko ja kun ei ole, niin ovat yhden ti-ke yön mun luona ja siten vien ma ja pe treeneihin. Välillä tosin ex- tarvitseaa apua myös torstaina lasten kanssa. Rahat menee lapsiin, kaikki lomat lasten kanssa. Mihin mä mahdun?
  3. Stalkkeri
    Missä sä oot töissä? Ai niin, mähän tiedänkin kun katsoin netistä. Varmaan tosi kiva tehdä töitä sen ja sen yrityksen kanssa? Siinä sun yhdessä kuvassa oli tosi kiva pipo (selasko oikeesti mun monta sataa Instagram kuvaa, kun on varmaan pari vuotta vanha) Tästä myös Emma kirjoittanut viimeksi.
  4. Sä oon niii—in ihana
    Miten noin ihana nainen voi olla vapaana. Etkö sä ole ollut naimisissa? Oi kun sä oot  kaunis, ja sä oot niin superlatiivi jne oko ajan. Mies on aivan lovena ja suunnittelee jo vaikka mitä. ihanaa, mutta kun itseä ei yhtään nappaa- miks aina näin?
  5. MInä- mies
    huomaat kun olette tunnin istuneet, että sä tiedät miehestä kaiken. Se ei ole kysynyt sulta mitään, tai kun sanot jotain niin muuta kuin jatkanut omia juttuja. Kun oot lähdössä kotiin mies sanoo: oli tosi kiva jutella. Ja mietin että toinen jutteli ja toinen kuunteli
  6. Just eronnut
    A. Tää on se joka on ihan ulkona kuvioista, kun ollut 20v saman naisen kanssa. Ei voi antaa numeroa, netissä ei voi olla kuin yksi kuva kaukaa. Pitää kaikkia naisia hulluina ja ripustautuvina. Ehkä viidensillä treffeillä uskaltaa antaa pusun. Vastakohta juuri eronneen tyypille on B. Maailma on mun, mä oon villi ja vapaa- joka naisen unelma. Mä treffaan niin paljon naisia kun ehdin, harvoin kahta kertaa, mutta sehän on tietty oma valinta 😉 mutta en sitoudu kehenkään aikoihin.
  7. Outo
    Etkö oikeesti ole ollut naimissa ja sulla ei oo lapsia? Mä olen ollut naimisissa kaks kertaa ja kihloissa viisi. Mulla on kahden naisen kanssa lapsia. Ja mä en ihmettele muuta, kuin että miksi suhteet eivät ole sitten jatkuneet. Mutten sano mitään ääneen. Mietin vaan, etten ainakaan tän kanssa naimisiin
  8. Helmi
    Tää on kenen kanssa treffeillä on ihanaa ja aika menee kun huomaamatta. Näette ja koette, kaikki menee hyvin ja on hauskaa. Alat hehkua ja olla ihan lovena- olisko tää sinkkuus tässä?  .. niin mies sanoo tää ei oikein tunnu siltä miltä pitäis. Täh??-

Hörröpörrö-luokitukset täällä. Sieltä puuttui urheiluhullut, lemmikkihullut kokonaan ja ne ikisinkut..

4 ajatusta artikkelista “Miestyypit

  1. Uuh Jeah

    Itse olen eronnut kohta 45 v mies. Olen katsellut naisia parisuhteissa, töissä, sukulaisissa. Jotenkin ikäväkseni olen huomannut, jotta on olemassa lähinnä yksi naistyyppi. Se on huolissaanolo ja töistään uupunut. Monesti aluksi ryöpsähtää sen henkinen jätesanko niskaan työpäivän jälkeen.

    Sitten lapset ovat huolen ei ilon lähde. Miehen sitten pitää olla se henkisesti vahvempi, vakaa, jonka kanssa voi olla heikko tai nainen tai jotain. Naisella ei ole juuri mielenkiinnonkohteita, sitä koiraa tai lapsia lukuunottamatta.

    Olen miettinyt jotta onko se naisen haluama keskustelu jotain muuta kuin valitusta ihan siitä aikalaillla saman päivän tapahtumista. Naiset keskutelee lähinnä itsestään tai ihan lähipiiristään ja joskus omasta alastaan. Laaja-alaista naisten en ole tavannut, joita miehissä tapaa usein.

    Työskentelen naisvaltaisella alalla ja lähinnä välttelen naiskollegoita, koska ei jaksa omalla ruoka- ja hegähdysttauolla kuunnella sitä kuinka työt, mies, lapset ja lemikki on ihan persiistä..

    …. olen nyt seurustelusuhteessa, mutta saapa nähdä. Jos tämä menee karille tuskin enää koskaan naisen kanssa menen tapailua tai satunnaista näkemistä pidemmälle. Kuinkahan moni nainen edes ajattelee mtiä ne antaa miehelle? Tuntuu jotta ei monikaan ajattele, kun niillä ei ole oikin mitään annettavaa.

    Olen miettinyt mistä tuon 40 vuoden hujakkollla tajutomaksi yltyvä negatiivisuus ja valittaminen naisella kumpuaa. Onko se jotta ulkonäkö ja lisääntymiskyky häviää vai siitä seuraava hormonimyrsky. Sitten kaiken ikäisissä naisissa tuo passiivisuus ja vastuunulkoistaminen on todella kummallista, mutta se näyttää olevan liki luononlaki.

    Jos nykyinen suhde päättyy, niin jatkossa vaan varmaan se on sitten lyhyitä romansseja tapailusuhteita. Siinä saa sen kaiken hyvän ja jää valtaosa siitä kamalasta pois.

    Omat harrastuksen ja miespuoliset ystävät antavat kuitenkin sen elämän pääsisällön. Mutta kyllä seksiä ja läheisyyttä kaipaa, siitä ei pääse yli eikä ympäri.

    Kiitos muuten blogista. Se on todella avartava ja on itselleni avannut tuota naisen päänsisäistä elämää ja varmastikin monelle muulle, joka on mm. vahvistanut em kaltaisia havaintoja.

    Vastaa
    1. Raisa Kirjoittaja

      Kiitos. Olen huomannut samaa negatiivisuutta. Siitä syystä vältän työpaikan kahvihuonetta tiettyinä aikoina ja muutenkin olen joidenkin ihmisten ( naisten) kanssa mahdollisimman vähän tekemisissä, kun tuntuu että vie mehut itseltäkin. Kyllä- meidän työyhteisössä on enemmistö naisia, kaipaisin ehdottomasti lisää miehiä ja sitä kautta tietynlaista jämäkkyyttä. Samalla kun jollakin on ihan oikeasti ongelmia, niin nämä ihmiset ovat vaan että positiivisuuden kautta mun siskonveljenkaimallakin oli sama juttu ja nyt kaikki on niiiiin hyvin, kyllä se siitä. Ja jatkavat omaa liturgiaansa…
      Iloa näillä on kun suunnittelevat joulua ja juhannusta ja lomaa perheen kanssa isoon ääneen ja kaikille kertoen maalaillaan unelmia toisten silmille miten iiiihanaa meillä on ja ihan kilpailevat pilvilinnoista toisten kanssa.

      Harrastuksen kautta tai ihan vaikka viestitellessä miespuolisten tuttujen kanssa ovat keskustelut ihan erilaisia. Mulla on onni, kun on miespuolisia(kin) ystäviä samoilla mielenkiinnon aiheilla.

      Oma parisuhde on tosi heikoilla hapoilla. Olen koittanut antaa aikaa ja tilaa ja joustaa, mutta en saa mitään vastakaikua mihinkään. Olen itse miettinyt vaikuttaako hormoni/testoteronitaso asioihin? Lakkaako vaan kiinnostus ihmissuhteisiin ja stressi vie kaiken energian? Toisaalta ei nelikymppisellä pitäisi olla vielä niitä haasteita, ei naisella eikä miehellä.

      Olen myös miettinyt, että eiköhän nää parisuhdeviritelmät ala olla tässä. Vie turhaan energiaa, kuulen aina olevani syypää kaikkeen. Juuri nyt viriili mies pelkkään seksiin ja läheisyyteen ja hauskanpitoon olisi tosi jees!

      Vastaa
  2. Emma

    Niinpä, tässähän oli nimenomaan lajiteltu deitti-ilmoitustyyppejä. Juuri juttelin erään miehen kanssa ja hän totesi, ettei enää koskaan tee ”swipe right” naisen ilmoitukseen, jossa kuvissa on pieni, valkoinen karvapallo (siis koira). Syystä, että juuri valkoinen karvapallo menee kuulemma arvojärjestyksessä AINA miehen edelle. Että näin 😉

    Vastaa
    1. Raisa Kirjoittaja

      Ihmiset kenellä ei ole koiraa on vaikea välillä ymmärtää, että sen koirankin pitää päästä ulos asioille. Olen koittanut käyttää vertauksena että olisitko itse yli 10 h käymättä vessassa? Tai että sitä pitää ruokkia ja leikkiä & rapsutellakin. En voisi heittää lemmikkiä roskikseen elämässä poikkevan miehen vuoksi. Tuskin hänkään olisi luopumassa mistään itselleen tärkeästä vuokseni?

      Vastaa

Jätä kommentti

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.