Päätin repäistä

Olen aina ollut se, joka reissaa porukassa. Kavereiden kanssa tai olihan mulla joskus miehiäkin aikaisemmin seurana. Nyt olen lomalla eri aikaan kuin muut. Ja sitten on pari työtöntä kaveria, joten… Päätin siis etten jää tänne Suomeen sateenvarjon alle kyhjöttämään vaan lähden sitten yksin.

Valitsin kohteet, buukkasin lennot ja lähden palmun alle juomaan sateenvarjolla varustettu drinkkejä. Kyllä muuten mietityttää tuleeko yksinään olemaan kivaa. Lueskelin motivaatioksi blogeja, joissa kannustetaan matkustamaan yksin. Ja viikon nyt kärventelee vaikka missä, samalla ihaillen rantaleijonien tanssia.

Terveiset palmun alta,

 

5 ajatusta artikkelista “Päätin repäistä

  1. Heidi

    Musta eron jälkeen matka yksin oli tosi voimaannuttava. Oon kuullut samaa muutamilta muilta. Ilman muuta viihdyt viikon yksin lomalla!

    Vastaa
  2. Vappu-Tuuli

    Mulla tapahtui todella tärkeitä oivalluksia Las Vegasissa. Avustaja oli mukana, mutta se on käytännössä sama kuin yksin,

    Vastaa

Jätä kommentti

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.