Ai niin, mikäs tän jutun otsikko olikaan?

7600758346_458d8cee55Jäin kiinni unelmaani. Tämä otsikko on ollut kauan luonnoksena. Syystäkin, olen jäänyt siihen kiinni.
Nyt on aika irrottaa ja elää elämää muiden unelmien kautta. Nyt mietin liian paljon; en muuta, kun muutan sitten yhdessä sitten sen miehen kanssa tai en hae uuttaa duunia jos kuitenkin muutan kun löydän sen miehen. Jos, jos ja jos. Ärsyttävää. Minä kun olen vielä spontaani ja hetkessä elävä. Eihän tää sovi muhun ollenkaan?
Samaa on muuten muillakin sinkuilla ja elämä pyörii sen ympärillä: kunpa ens jouluna saisi ostaa miehelle lahjan, voi kun ens kesälomalla viettäisi lomaa miehen kanssa etc etc. Tässä on ihan tarpeeksi pyöritty ja treffailtu. Odotettu, haaveiltu ja unelmoitu aina ennen treffejä ja joskus jopa vielä treffien jälkeenkin. Ylämäkeä ja alamäkeä. Emman kanssa viestitttelin ja sanoin, että olisi pitänyt numeroida mun loppukirin aikana treffaamat miehet. Niitä on monta, vaikka väliin mahtuu muutaman kuukauden suhteitakin.

Ja hei, arvatkaas mitä tänään tapahtuu? No mä olen tietty menossa treffeille 🙂 Ja voi tulla kiire, kun tässä kirjoittelen ”päiväkirjaa” vielä aamukahvia juoden… Tämä ei ole syöttimies. Syöttimiehen kanssa ollaan kyllä viestitty. Aloitteista innostuneena laitoin eilen yhdelle matchille viestin. Varsin mielenkiintoinen tapaus.
Ai niin, mikäs tän jutun otsikko olikaan?

 

4 ajatusta artikkelista “Ai niin, mikäs tän jutun otsikko olikaan?

  1. sepustus

    Niin tuttua, osin! Mulla tosin tämä odotus liittyy yksinomaan matkusteluun. Et en varaa nyt kun en tiedä kenen kanssa olen silloin menossa. Tulisipa jo se aika, jolloin ostan spontaanin lentolipun ensi vuoden maaliskuulle ja on itsestäänselvyys, kenen toisen nimi laitetaan.

    Tosin nyt ensin Espanjaa… Ja Tapailumies on ilmoittautunut mukaan.

    Vastaa
    1. Raisa Kirjoittaja

      Ihanaa reissua teille!
      Muistan kerran kun luulin tilanteen olevan vakaa ja yhdessä päätettiin reissusta. Ostettiin lennot ja varattiin hotelli. Matkan tullessa Raisa löhtikin sitten yksin reissuun.

      Vastaa
      1. sepustus

        Kiitos! Toivottavasti ei nyt käy niin, mutta yksinhän minä pääsen/joudun harvoin edes vessaan, joten mukana ainakin kaksi hunsvottia.

        Vastaa
    2. Emma

      Niin mullakin. Olen blogin aikana vaihtanut sekä duunia että asuntoa 😊 tosin olen sellaisessa duunissa, että lomat menee pykälien mukaan, eikä vielä ees voi ens kevään matkoja suunnitella…

      Vastaa

Jätä kommentti

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.